CHECK OUT THE EVENT PRESENTATIONS!

Conference and Forum,

October 18, 2012

Willbrook Platinum Convention Center,
Bucharest, Romania

Partners

Compania Coca-Cola HBC Romania, membra a Grupului Coca-Cola Hellenic, asigura pentru produsele Coca-Cola imbutelierea, distributia, vanzarea si marketingul operational, fiind lider pe piata bauturilor non-alcoolice din Romania. Coca-Cola HBC Romania promoveaza responsabilitatea sociala prin investitii in 4 directii: comunitatea si mediul, locul de munca, piata. Ne dorim sa contribuim in mod activ la imbunatatirea calitatii vietii in comunitatile in care activam si astfel, lucram impreuna cu liderii comunitatilor locale, cu organizatii guvernamentale si non-guvernamentale pentru dezvoltarea de programe si parteneriate pe termen lung care sa aduca o reala valoare adaugata tuturor. Coca-Cola HBC Romania este o companie antreprenoriala, in care succesul se obtine prin pasiunea si responsabilitatea pe care fiecare dintre noi o investeste in munca sa.

Programul Online Business School este parte a proiectului Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii prin antreprenoriat durabil (ICIMM) iniţiat de consorţiul de companii Romtelecom (prin divizia dedicată segmentului business – Romtelecom Business Solutions), Blue Point IT Solutions şi OTE Academy. Acest program este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Programul constă în oferirea de cursuri online gratuite de dezvoltare profesională destinate managerilor din România.

Online Busines School este în concordanţă cu priorităţile Uniunii Europene de stimulare a gândirii antreprenoriale şi creare a unei culturi menite să încurajeze dezvoltarea întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM).

Online Business School îşi propune să susţină IMM-urile pentru a-şi îmbunătăţi performanţa şi capacitatea de a se dezvolta pe noi pieţe, prin instruirea adecvată a managerilor şi promovarea culturii antreprenoriale.

Cu fiecare bucatica de Milka, esti mai aproape de Alpi.
Aerul curat, racoarea, verdele crud al ierbii, muntii care intalnesc albastrul cerului fac din Alpi o lume a puritatii si prospetimii. Iar laptele din Alpi face Milka atat de fina, incat doar savurand o bucatica, vei simti ca esti chiar acolo.

Primele doua silabe ale elementelor de baza care se regasesc in continutul ciocolatei – MILch (lapte) si KAkao – au fost alaturate intr-un mod fericit, si „tentatia cea mai fina pentru oricine” si-a dobandit propriul nume.

„In Alpi, aerul este mai curat, apa este mai limpede si iarba mai verde. De aceea vacile noastre dau laptele cel mai bun. Din lapte mai bun, se produce o ciocolata mai buna, mai fina.” Acest principiu a fost deschizatorul de drumuri pentru vacuta mov din Alpi si marcheaza puternic reclama pentru ciocolata Milka.

Milka, “cea mai fina tentatie din Alpi”, este astazi cea mai puternica marca de ciocolata din Europa, usor de recunoscut prin ambalajul mov si simbolul vacutei.

In 2002, la mai mult de un secol de la aparitie, ciocolata Milka este lansata pe piata din Romania. Din 2010, consumatorii romani se pot bucura si de gustul delicios al biscuitilor Milka: blat de biscuit pufos sau crocant cu cea mai fina ciocolata cu lapte Milka.

A trecut mai bine de un secol de cand Johann Jacobs a pus bazele marcii Jacobs, in oraselul german Bremen. Azi, cafeaua cu acelasi nume continue sa-I incante pe pasionatii gustului sau deosebit si cu aroma sa unica.

Pe piata din Romania, Jacobs Kronung este lider in mintea si inima consumatorilor. Mai mult de jumate dintre consumatorii de cafea din Romania s-au bucurat cel putin o data de Alinataroma unica a cafelei Jacobs.

Marca Jacobs a fost lansata pe piata din Romania in anul 1999 si, de atunci, din dorinta de a fi mereu pe placul consumatorilor, a continuat sa isi extinda si sa isi diversifice gama de produseExpertiza transformata in calitate superioara si increderea consumatorilor pozitioneaza Jacobs pe locul 1 in piata de cafea din Romania.

Reteta succesului sigur? Traditia care se impleteste mereu cu inovatia. Procesul fabricarii cafelei Jacobs pastreaza si azi principiile de la care a plecat fondatorul marcii. Jacobs are propriul sau mod de a praji cafeaua, si cea mai mare fabrica de prajire a cafelei, infiintata in Berlin, in 1983, face amestecuri dupa retele proprii.

Prin imbunatatirea permanenta a produsului si printr-o comunicare sustinuta, Jacobs Kronung a devenit cafeaua numarul 1 in mai multe tari din lune, printre care Germania, Austria si Romania.

Jacobs este insa mai mult decat o cafea. Este o licoare puternic aromata, cu o textura matasoasa ce-ti rasfata simturile si pe care vrei s-o savurezi alaturi de cei dragi. Dincolo de inovatiile tehnologice, dincolo de simpla desfatare, Jacobs Kronung inseamna placerea impartasita, regasita zi de zi, a Alintaromei.

Primul pas spre o zi buna este să începi cu un mic dejun echilibrat!belVita Start este gama de biscuiti crocanti deliciosi, special creati pentru micul dejun, facuti din cereale integrale, bogati in fibre, vitamine si minerale.
Când sunt consumaţi ca parte a unui mic dejun echilibrat, s-a dovedit ştiinţific că eliberează treptat carbohidraţi timp de 4 ore pentru a te menţine în formă pentru întreaga dimineaţă.

Biscuitii belVita Start sunt potriviti pentru  cafeaua de dimineata sau langa produsele tale preferate pentru micul dejun, ca iaurtul sau fructele.

Fiecare portie de belVita Start ambalata individual te ajuta sa incepi ziua cu un mic dejun echilibrat, putand fi savurati dupa propriul plac, acasa sau la birou.

Belvita start, vitalitate pentru intreaga dimineata!

IBM is the world leader in IT services and consulting, serving customers in over 180 countries. IBM’s solutions and services span all major industries, including financial services, healthcare, government, automotive, telecommunications and education, among others. It is the diversity and breadth of our portfolio – spanning hardware, software, services, research, financing and technology – that uniquely separates IBM from other companies in the IT industry. The company has acquired over 100 companies this past decade, completing and scaling its portfolio of products and offerings.

IBM business model is built to support two principal goals:helping clients succeed in delivering business valueby becoming more innovative, efficient and competitive through the use of business insight and information technology (IT) solutions; and, providing long-term value to shareholders. In addition, the company has transformed itself into a globally integrated enterprise which has improved overall productivity and is driving investment and participation in the world’s fastest growing markets.

For the 19th consecutive year, IBM was issued more U.S. Patents than any other company. According to the TOP500 List of Supercomputers, IBM continues to lead the list for the twenty-first consecutive time with the most installed aggregate performance. IBM is supercomputing leader as provider of 33 of the world’s 100 most powerful supercomputers. Also, IBM supercomputers are the most energy efficient in the world, according to the latest Supercomputing ‘Green500 List’ (2010) announced by Green500.org.
IBM invests annually about $6 billion to improve its ability tohelp its clients innovate. Investment may occur in the research and development of new products and services, as well as in the establishment of new collaborative and creative relationships with developers, other companies and other institutions.

IBM started its operations in Romanian 1967, providing data processing and office products. Due to the economic and political situation prevailing at the time, IBM decided to close its Bucharest office in 1980 and was absent from the Romanian market until 1990 when IBM entered the market through a local service organization „Romanian Business Systems“. RBS became an IBM Alliance company and in 1995 turned into IBM Romania – a subsidiary of IBM World Trade Corporation.

Like in other parts of the world, IBM is available for its clients in Romania with industry solutions and services through itshigh skilled professionals in its headquarters in Bucharestand a branch office in Timisoara, plus the Authorized Business Partners covering the whole country and major industries. This organizational structure enables IBM to offer a tailored portfolio of products, solutions and services of world-class quality across a multitude of markets. IBM clients from Romania, but also worldwide, benefit from the capabilities offered by Global Delivery Centers located in Bucharest: GPSG (Global Procurement Services Group) and RO CEB-DC (Romania Central Europe and BalticsDeliveryCenter) and by the IBM Innovation Center (IIC). The Innovation Center will provide access to IBM technologies and experts to help local businesses address digital infrastructure opportunities in key growth industries such as banking, healthcare, government, energy and telecommunications. In 2009, IBM opened its first RO CEB-DC branch office in Brasov. In 2010, IBM has opened for its clients the most modern Data Center in Romania, with full capabilities: IBM Managed Data Center in Romania. Link for more details. Also, recently IBM has inaugurated two laboratories: Systems & Technology Group laboratorycreated upon Blade acquisition and the IBM Business Analytics Lab created after the Clarity Systems acquisition. “IBM Bucharest Systems Laboratory” is IBM’s first European site for developing and testing IBM networking hardware and software.

Basically, IBM’s defining values are: dedication to every client’s success, innovation that matters – for our company and for the world and trust and personal responsibility in all relationships. It is the way we think. It’s a new business era.

Fondat în 1975, Microsoft (Nasdaq “MSFT”) este liderul mondial în software, servicii și soluții, care ajută oamenii și companiile să își atingă pe deplin potențialul. Misiunea Microsoft România este creșterea satisfacției partenerilor și utilizatorilor tehnologiei de vârf, Microsoft contribuind cu profesionalism și onestitate la dezvoltarea industriei IT locale, prin transpunerea modelului de business al corporației.

La Leaders in Marketing, Microsoft România va prezenta soluțiile bazate pe cloud pentru afaceri, disponibile ca serviciu și cu zero cheltuieli de capital. Portofoliul de soluții construite de Microsoft și partenerii locali acoperă zeci de scenarii, inclusiv managementul vânzărilor și gestiunea resurselor unei companii, comerț electronic, facturare electronică, e-mail, colaborare pe documente și conferințe online audio-video.

Microsoft colaborează în România cu peste 150 de parteneri comerciali pentru a dezvolta instrumente IT bazate pe cloud cu scopul de a crește productivitatea muncii și de a crea noi modele de afaceri pentru întreprinderile mici și mijlocii. Companii cum sunt Relians, GSBet, Băcănia Veche, Electra Instal, MedCenter, EuroArc și Sea Bell Trading folosesc deja soluții bazate pe tehnologiile cloud de la Microsoft.

Soluțiile bazate pe cloud computing sunt noua normalitate în business. Aflați mai multe de pe www.microsoft.ro/cloud.

Willbrook Platinum Online Business School Mindshare Microsoft IBM Mastricht School of Management Howard Johnson Happy Tour Hotel Epoque BEC Media Readers Cafe 2parale Kiss FM BMW Renaud Coca Cola pwc Carrefour Tandem Call Center